City Car Driving indir

City Car Driving indir City Car Driving indirCity Car Driving oyunu indir, simülasyon oyunları oyun severlere kazandırmış olduğunu çeşitli deneyimlerle başarılara ulaştırmaya yardımcı olabilecek oyunları ile vazgeçilmez oyunları arasında yer alan City Car Driving oyunu ile zamanınızı çok eğlenceli geçirebilirsiniz. Oyunda çeşitli araba kullanma deneyimine ortak olmanın tadını çıkaracak ve aynı zamanda araba kullanma deneyimi kazanacak olduğunuz bu oyun siz değerli simülasyon oyunu severlerimize tamamen ücretsiz olarak sunulan bu oyunu muhakkak oynamanızı tavsiye ediyoruz. City Car Driving oyunu üzerinde çeşitli yamalar ve çeşitli hilelerle daha zengin bir oyun oynama potansiyeline ulaşabileceksiniz. Birbirinden eğlenceli modlarıyla ses getiren bu oyunu bir çok oyun indir sitesinde tek oyun indirme imkanı sağlanıyor.

City Car Driving incelemesi :

Simülasyon oyunları indir kategorimizin en son oyunu olan bu oyunda çok harika araç kullanma City Car Driving demo download City Car Driving indiröğretim sistemi ile karşı karşıya gelecek ve yaptığınız çalışmalar sayesinde oyunun yarış bölümünde bulunan engelli pistlerinde kendinizi deneme şansına sahip olacaksınız. City Car Driving oyununda dünyanın en sağlam araçlarından olduğunu gibi donanımsal olarak da en kaliteli özelliklerine sahip AudiMercedes-Benz modelleri ve BMW serisinin en çık modelleri ile çok eğlenceli araba sürüş simülasyonuna ortak olacaksınız.

Oyunda araç içerisinde ve araç dışarısında görecek olduğunuz bütün ayrıntılar gerçekteki hayatımızda bulunan araçlar ile neredeyse birebir aynı diyebilecek olduğumuz bir kalite ile sizlere sunuluyor.Oyunda çeşitli birden fazla mükemmel hazırlanmış haritalarının olması sayesinde çok zevkli bir oyun oynama heyecanına katılacaksınız.

Simülasyon oyunlarının en iyi ve en yeni oyunlarından olan bu oyunda sizleri çok heyecanlı oyun oynama deneyimi yaşatacaktır.City Car Driving demo City Car Driving indir Araba kullanma heyecanının en iyi şekilde anlatımı ve birebir uygulamaları ile dikkat çeken özellikleri içerisinde barındıran bu oyunu dünyanın en sık oynanan oyunu olma yolunda hızla ilerlediğini görebiliyoruz. 

City Car Driving 2012, çeşitli modern ve çok şık lüks hazırlanan zengin marka araçlardan tutunda klasik oldukça sade yapıları ile nostalji yıllarınızı hatırlatacak olan bu oyuna hayran kalacaksınız. Müthiş grafikler ve çok gerçekçi araba sürme simülasyon oyunu olan bu mükemmel oyunda zamanın nasıl geçtiğini anlamayacak ve gerçekten çok eğleneceksiniz. City Car Driving indiroyunu aynı zamanda size şehrin en kalabalık trafiğinde ve en hızlı trafik akışlarının bulunduğu haritalar üzerinde çok kaliteli araba sürme deneyimine ortak edecektir.

Oyunda sadece araç sürme değil aynı zamanda park etme, yokuş aşağı inme, çıkma ve kalkış yöntemlerinde size çok yardımcı City Car Driving download City Car Driving indirolabilecek bilgileri sunabiliyor. Mesela oyuna başlamış olduğunuz araç manüel vites ise yokuş yukarı çıkarken vites değiştirmeniz gerekti debriyaja bastınız ve araba durdu geri akmaması için hemen frene basıyoruz ardından vitesi küçültüp el freni çekiyoruz ve sol ayağımızdan freni saldığınız da aracın yükü tamamen el frendi olacaktır, bu sırada araca kalkış yapması sağlamak için gaza normal devirden biraz daha üstünde sabit basarak debriyajdan yavaş bir şekilde ayağınızı kaldırmaya başladığınızda yavaşça el frenini indirerek aracı geri kaydırmadan rahatça kalkış sağlayabilirsiniz gibi anlatımların yer aldığını bu oyunu çok seveceksiniz. En eğlenceli simülasyon oyunlarından olan bu oyunu oynamak isteyen oyun severler için hazırlamış olduğumuz City Car Driving oyunu indirme sayfamızdan bu ücretsiz indirebilir ve oynayabilirsiniz. İyi eğlenceler dileriz.

City Car Driving araba yaması – City Car Driving oyna – City Car Driving crack

City Car Driving tanıtım videosu

City Car Driving indirme sistem gereksinimleri

OS: Windows XP / Vista / 7
CPU: Intel Core 2 Duo E7400 / AMD Athlon X2 7850
Video: nVidia GeForce 9600GT 512Mb DDR3 / ATI Radeon HD 4830 512 Mb DDR3
RAM: 2048 Mb DDR2
HDD: 1 Gb free space, Screen: 1024×768, 32 bit
Sound: compatible with DirectX 9.0 gibi donanımsal özelliklere sahip olan bilgisayarda bu oyunu rahatlıkla oynayabilirsiniz.

İşletim sistemi : XP/Vista/Win 7
Dosya Boyutu : 1 GB
Ram Bellek : 512 MB
Ekran Kartı : 128 MB
Oyun Yapımcı : City Car indir
Eklenen Tarih : 08-10-2012
Oyunu Yazan Editör : Enes SADIÇ
Platformlar : PC
 Lisans : Ücretsiz
 City Car Driving oyunu indir City Car Driving indir
oyun indir15 City Car Driving indirCity Car Driving oyunu indirmek için yandaki butona tıklayınız.

City Car Driving oyun özellikleri ;

  • Nefes kesen gerçekçi araba sürüş simülasyonu
  • Her açıdan sizleri kolaylıkla araba sürme takip kameraları
  • Süper destekli gerçekçiliği ile göz kamaştıran arabalar
  • Özenle hazırlanmış olan yeni haritalar
  • Maksimum güçlü yeni arabalarla hızlı sürüş keyfi
  • Modern ve eski tarz her türlü araç koleksiyonu
  • Eklenebilen yeni sistemli online modu

City Car Driving oyunu modları

  • Araba modifiye modları
  • Yeni harita ekleme modu
  • Sürüş görüntü sistemlerinin değiştiği mod
  • Son ve en yeni güncel eklenmiş olan tüm araç donanım özellikleri kapsayan mod burada
  • Rahat ve konforlu araba sürüş teknikleri
  • Yenilenen ve otomatik vites yardımcı destekleri
  • Ters sürüşlerinin gerçekçi simülasyon bölgelerinde devam edebilirsiniz.
You can Yorum Yaz, or Trackback from your own site.

181 Yorum - “City Car Driving indir”

  1. turgut diyor ki:

    ben oyunu indirdim ama enter activetion key istiyo bunla ilgili yardımcı olun lütfen

  2. Caner diyor ki:

    ½ de kalıyor

    Oyunlarimm.com yönetimden cevap :
    Hayır arkadaşım City Car Driving indir linkini denedik oyun başarılı bir şekilde iniyor ve yüklenip oynanıyor. İndirme işlemi bitene kadar lütfen bekleyiniz

  3. mehmet ali diyor ki:

    mükemmel bir oyun yükledim en sonunda sağol adminim en iyi site

  4. melih diyor ki:

    oyun için tşk

  5. sezer diyor ki:

    simülasyon oyunlarının en iyisi bence :D
    http://oyunlarimm.com/city-car-driving-indir.html

  6. sezerrr diyor ki:

    eywallah dostum müthiş bir oyun gerçekten

  7. ender diyor ki:

    mükemmel bir oyun sağol admin aktivasyon kodunu satın aldım harika oldu

  8. elif diyor ki:

    admin oyun için çok teşekkür ederim oyunu alan arkadaşlar lütfen key paylaşırmısınız?

  9. batuhan diyor ki:

    arkadaşlar oyunun ekran kartı yüksekmi yoksa her pc nin alabilecği gibimi?

  10. berke diyor ki:

    müthiş bir oyun gerçekten sağol admin

  11. Selahattin sert diyor ki:

    oyun için teşekkürler emeklerinize sağlık site çok güzel olmuş

  12. serdar bay diyor ki:

    admin oyunu indirdim çok sağol

  13. Süha diyor ki:

    Kardeşim Oyun gerçektende iyi fakat ben oyunu indirdim kurdum crack yaptım oynadım.

  14. emre alkaya diyor ki:

    arkadaşlar çok rica ediyorum oyunu yükledm ama activation key istiyo bulamıyorum biri yardım edebilir mi

  15. ersoy diyor ki:

    oyun mükemmel dostum seri numarası içinde ya

  16. emre alkaya diyor ki:

    Allah rızası için biri activation key’ini yazsın çıldırcam

    oyunun crack dosyasını yükleyin.

  17. mehmet ceyhan diyor ki:

    dosya şifresi için teşekkür ederiz

  18. enes diyor ki:

    Enter activation key bölümüne ne yazıcaz admin ? ACİL LAZIM !

  19. sefa diyor ki:

    key anahtarını yazarsanız sevinirim arkadaşlar

  20. Utku diyor ki:

    harika bir oyun süperr :D

  21. alper diyor ki:

    çok teşekkür ederiz

  22. ABUR CUBUR diyor ki:

    0GJ3TC-2X0GFD-K3N68X-2A831M al sana key

  23. ENES diyor ki:

    bu oyun bi süreliğine değil demi :)

  24. ENES diyor ki:

    güzel oyun ama 1 saat felan olmasın ii:)

  25. Mehmet keyci diyor ki:

    heeeyyyy key için sağol da :D

  26. oğuzhan diyor ki:

    serial number nerden bulcam acele lazım arkadaşlar

  27. kimliksiz kral diyor ki:

    admin oyun için çok sağol

  28. karımza diyor ki:

    bu oyun bide yama yapılır deme

  29. isimsizxd diyor ki:

    Kardeş Açılırsa Hll Olsun Walla Açılırsa Şu An Yüklüom :) Win. Xp Çalışırmı ?

  30. isimsizxd diyor ki:

    Yavaş Yükleniyor Biraz? Kabul Et

  31. onur diyor ki:

    key verırmısınız lutfen

  32. Emre diyor ki:

    acil aktivasyon anahtarı lütfen ???
    serial number is : 9265456E

  33. EnesG diyor ki:

    Abi ya Allah aşkına şu enter activation key bölümüne serial number is : 9265456E yazın

  34. tuana diyor ki:

    City Car Driving serial number is : 9265456E

  35. burak diyor ki:

    enter key süper oyun

  36. mehmethab diyor ki:

    oyun için teşekkürler

  37. ahmet diyor ki:

    lütfen yardımınızı bekliyorum teşekkürler

  38. KEREM diyor ki:

    kardeş yazdıgınız key için sağolun

  39. KEREM diyor ki:

    admin key şifresi bana yardım et

  40. tayfun diyor ki:

    enter activetion için teşekkürler kardeş

  41. tayfun diyor ki:

    ilginiz için teşekkürler

  42. serhan diyor ki:

    selamun aleyküm kardeş oyunu yükledim saolasında key numarası istiyo onu nasıl halletcez ?

  43. kenan diyor ki:

    admin allah razı olsun süpersin yaww

  44. Emirhan diyor ki:

    oyun için sağolun çok süper

  45. lupo diyor ki:

    activation keey için sağolun

  46. lupo diyor ki:

    admin serial numarası ve activation key için teşekkür ederim

  47. arda diyor ki:

    admin bütün sitede indirmeye çalıştım ama olmadı bu sitede indirdim hll olsun bu siteye

  48. arda diyor ki:

    arkadaşlar bu key şifresi 9265456E bu denedim

  49. osman diyor ki:

    Enter activation key: süper

  50. enes diyor ki:

    arkadaşım oyunu yükledim

  51. gürkan diyor ki:

    verdiğiniz Enter activation key numarasına: 9265456E için teşekkür ederim

  52. Apo diyor ki:

    admin bende indir sağol

  53. burak diyor ki:

    ya arkadaşlar bu oyunu çok istiyorum oynamak

  54. gorkem diyor ki:

    admin oyunu indirdim ama Enter activation key numarası yeni birtane yazarmısınız

  55. selahattin diyor ki:

    enter activation key istiyo admin yardımcı oLurmusun teşekkürLer .

  56. Melih diyor ki:

    Gerçekten videoda göründüğü gibi sorunsuz ve grafikleri güzel bir oyunsa harika . Şuan indiriyorum emeğinze elinze sağlık inşallah güzel bir oyundur birde tuşları sorabilirmiyim ? Oyunun tusları

  57. gurkan brol diyor ki:

    sayın admin verdiğin activation number ne zamana kadar geçerli acaba?

  58. Melih diyor ki:

    Keyy için teşekkür ederiz

  59. FATİH ALPEREN diyor ki:

    ya abi bak ben verdiğiniz keyi girdim

  60. rakadan diyor ki:

    harika bir oyun mmmmmmmm

  61. GALATASARAY diyor ki:

    abi ya şu enter activitasyon bölümüne 9265456E yazıyoruz evet dimi

  62. cumali diyor ki:

    yeni City Car Driving indir keyi

  63. Arif diyor ki:

    Bu Oyunu bir çok yerden indirmeye çalısmıştım indiremedim en sonunda buradan oyunu indirebeldim çok sağol admin

  64. taha diyor ki:

    9265456E seri numarası burdan indirdim

  65. polat alemdar diyor ki:

    aktifleştirme kodu

  66. gökhan diyor ki:

    admin bn bu oyunu yükledim

  67. salih_berik@hotmail.com diyor ki:

    oyunu indirdim key istiyor seri number yazıyorum olmuyor aktivite etmeye çalışıyorum

  68. emoli diyor ki:

    YaVas Doluyo Ama Guzel OYUn

  69. kemal diyor ki:

    YA ARKADAŞLAR KEY FELAN GEREK YOK CRACK YAPIN O ZATEN İSTEMEZ TEŞEKÜR İSTERİM SAYGILARLA

  70. abdullah diyor ki:

    654812-AC47-F181 nolur keyi yoruma yaz admin ya da yapabilen kişi

  71. abdullah diyor ki:

    kemal crack dosyalarının nerden buldun

  72. umut diyor ki:

    Enter activation key verin lütfen crack nasıl yapılıyor anlatırmısınız ? :(

  73. ferruh diyor ki:

    oyunu indirdim ve kurulumunu yaptım ancak crack yapamıyorum.. crack yapımıyla ilgili bir bilgi veya aktivasyon kodunu verebilirmisiniz.. şimdiden teşekkürler..

  74. tayfur diyor ki:

    arkadaşlar oyun güzel kuruluyo bi sorun yok

  75. burak diyor ki:

    çok güzel oyun ama yavaş iniyor kabul edin ama oyun yinede müthiş çok sağol admin !!

  76. ŞAHİN SERDAROGLU diyor ki:

    Nolur şifeyi biriniz gönderin

  77. ugurcan diyor ki:

    aktivasyon kodunu veya e-mail’e gelmesi icin serial number’ı biri söylerse gercekten cok makbule gecer tesekkürler

  78. furkan diyor ki:

    key kodu ne admin

  79. soner diyor ki:

    9265456E kardeş serial kullanbunu

  80. süleyman ay diyor ki:

    aCayp gzel gçler saoln bu kygen içn;)

  81. can diyor ki:

    Oyunu indirdim Product key
    Product Code: 654812-B5B6-4F6A

  82. emir diyor ki:

    ee artik bende indiriyim herkez indirmiş beğenmiş yalan yok yani

  83. EMİR diyor ki:

    ben oyunu yükledim

  84. Mustafa diyor ki:

    Tekrar deniyim bakalım..

  85. isa diyor ki:

    serialler yeni mi?

  86. enes diyor ki:

    oyun iniyor sonra ne yapmam gerekiyorr…

  87. asım diyor ki:

    arkadaşlar aktivasyon kodunu nerden satın alacağım bi yardımcı olun

  88. ishak diyor ki:

    indir çalışıyor

  89. mete kara diyor ki:

    arkadaşlar bana yardımcı olurmusunuz bu oyunu oynamak istiyorum

  90. AZİZ diyor ki:

    654812-FB17-3b54 ün key numarasını söyleyebilir misiniz

  91. Oyungüzel ama Yükleyemiyorum :( diyor ki:

    Oyun acayip hızlı indiriliyo

  92. Ömer diyor ki:

    Arabanın içini nasıl göstercez ?

  93. Anka diyor ki:

    Türkçe ye nasıl çevereceğiz

  94. DeSsGirLL diyor ki:

    Abi Enter Key 9265456E bumu

  95. Enes diyor ki:

    Kardeşler ya bu oyunu indirdim süper oyunda kendime key alcam serial numarası istiyor napcam serial numarası ne nerde biri bana acilen yardımcı olsun Lütfen bi yardım edin

  96. fırat diyor ki:

    abi herşey tam ama şu sorunu veriyor ”Serial number is incorrect or not related to this product.”

  97. ulaş diyor ki:

    güzel oyun bakalım nasıl yükleniyor simdi.

  98. burkay diyor ki:

    abi xp ye iner demi ama monitor 105 e olurmu

  99. eren diyor ki:

    admin çok sağol yüklüyorum Ok Eyw

  100. oguzhan diyor ki:

    enter activation key nedir yardımcı olursanız cok sevinirim iyi günler :)

  101. oguzhan diyor ki:

    s.a activation keyi nasıl yapacm anlatırmısınız

  102. ALPEREN diyor ki:

    Arkadaşlar Crackı nereye Atıyoruz Bilen Varsa Söyleyebilirmi

  103. ahmet diyor ki:

    saol admin çok güzel eline salık

  104. alper diyor ki:

    bu oyunu indirdim süper oyunda kendime key alcam serial numarası istiyor napcam serial numarası ne nerde biri bana acilen yardımcı olsun Lütfen bi yardım edin

  105. alper diyor ki:

    çok iyii olmuş saolasın kurucu

  106. emır diyor ki:

    bende indiriyorum inşallah oynarım oyunu.şoyle bir araba geziyim :D

  107. furkannnnn diyor ki:

    admin crack nasıl yapıcaz dosyasının linkini atsan sana zahmet

  108. yusuf diyor ki:

    mükemmel bir oyun çok iyi Bravo sizlere…

  109. ferit diyor ki:

    linki alın ve oyun activation key’ine yapıştırın..iyi eğlenceler…

  110. mert akkaya diyor ki:

    abi ya Serial number ne yapıcaz ya acil yardım

  111. hasanbjkzaaa diyor ki:

    oyun yavaş yükleniyo ama çok güzel emeğe saygı :)

  112. gürkan diyor ki:

    nereden bakıyoruz cevaplara

  113. dead diyor ki:

    çok saol

  114. Mertcan diyor ki:

    yhav bnim bilg wndows 8 indirmiyo indirme için ne yapablir yardımcı olsanız :D

  115. enes2003 diyor ki:

    süper bir oyun

  116. king diyor ki:

    oyun inermi enes sadıç abi

  117. Yasin diyor ki:

    indiriorum hadi hayırlısı :D

  118. kralahmet diyor ki:

    helal be admin harikasın alemin kralısın tüm arkdşlra tavsiye edicem

  119. tolga38 diyor ki:

    serial no yazın lütfen

  120. ERHAN diyor ki:

    nasıl yüklicem baştan sona anlatabilirmisiniz nolur!!!!!!!!!

  121. mustafa diyor ki:

    oyun çok süper indirdim oynayacam ve adamı 200 basarmı toyata

  122. ÖMER diyor ki:

    çok güzel oyuna benziyor eski kasa mercedes 190 d felan ama çok yavaş sabırsızlanıyorum

  123. eli diyor ki:

    saqolunnnnnnnn

  124. ORXAN diyor ki:

    COKKKKKKKK GUZEL OYUN BEN SIMDI INDIRIYOM BAKALIMMM NASIL BIR OYUN ADMIN COKKKKK TESEKKURLER

  125. ORXAN diyor ki:

    COKKKKKKKK GUZEL OYUN TSK ARKILER GUZEL OYUN

  126. kanaryaa diyor ki:

    admin crack nasıl yapılıyor enter key no ney söyleyebilirmisin admin bana bi yardımcı olun arkadaşlar sizde yardım ede bilirmisiniz…

  127. semih diyor ki:

    crack yapınca starter.exe hatası verior yardım edermisiniz

  128. Bordobereli diyor ki:

    Tek Kelimeyle Muhteşem Teşekkürler üstad…

  129. alper diyor ki:

    arkadaşlar ve admin bana yardım edebilirmisiniz… ben bu oyunu yüklüyeceğim ama bazı arkadaşlar enter activation key no sunu istiyor eğer enter activation key no’sunu verebilirsen ben oyunu yüklüyeceğim admin bana yardım et oyun çok güzel ama enter activation key istiyor BANA YARDIM ET ADMİN:

  130. serdar diyor ki:

    win 8 olurmu ya

  131. ADMİN diyor ki:

    çok teşekkürler fena oyun

  132. baki diyor ki:

    iyi bir oyun sevdim

  133. boran diyor ki:

    Enter activation key nerden bulcam admin
    Product Code: 654812-4CF4-490C

  134. qax diyor ki:

    enter akdivatyon kode nasil yapim nereden bulum arkadashlar

  135. enes diyor ki:

    radyo türkçemi çok merak ettım de

  136. kerem diyor ki:

    654812-DB4B-813B key ne olucak

  137. Sergen diyor ki:

    oyunun sürümü nedir..1.2.2 mi ona göre crack indircem..

  138. AdAmTR diyor ki:

    sergen sürümü 1.2.4

  139. osman diyor ki:

    helal adminim hic virüs yok

  140. emin diyor ki:

    oyunu indiryorum da leptop da kaldırırmı

  141. yusuf1 diyor ki:

    çok yavaş iniyor ama güzel bi oyuna benziyor inşallah oynayailirim

  142. yasin diyor ki:

    ücretlimi oyun bu arada yardımmm ???

    Hayır indirme işlemi tamamen ücretsizdir.

  143. efe diyor ki:

    videodan baktım süperdi

  144. efe diyor ki:

    videodan baktım harikaydı

  145. efe diyor ki:

    dünyanın en iyi araba sürüş oyunu

  146. isakıvrak diyor ki:

    Ya çok güzel bir oyun izledim yotube de oynayasım geldi.Çok güzel bir oyun yani indirdimde oynuyorum

  147. cccooccuu diyor ki:

    nasil yuklediniz doslar bana yardim edin lutfen lutfen

  148. onur diyor ki:

    lütfen nasıl kurulduğunu da anlatın

  149. elcin ehmedov diyor ki:

    oyun cok harika be

  150. emre diyor ki:

    cok güzel oyun sağol admin

  151. özkan diyor ki:

    abi 4gb ram im var kaldırırmı

  152. samet diyor ki:

    oyunu indirdim

  153. abdullah.kablan diyor ki:

    10 numara bir oyun bu gerçekten :D :)

  154. gürkan diyor ki:

    10 numara olmus sagolun :))

  155. Elcan diyor ki:

    Arkadaslar baska pc yada simulator oyunlari bilen varmi?

  156. sühan diyor ki:

    çok güzele benziyo hayırlısı bakalım

  157. ismayil diyor ki:

    nasil yukleniyor admin

  158. mücahit diyor ki:

    abi lütfen cevap ver kısayol gelio ne ile birlikte açayım lütfen cevap istiyorum

  159. mert diyor ki:

    slm bu hangi sürüm

  160. Arda_Aral.Erden diyor ki:

    Çok güzel bir oyun bu oyunu kurana teşekkür ederim.

  161. ahmet diyor ki:

    çok güzel olmuş

  162. yusuf diyor ki:

    çok güzel admin saol

  163. bugra diyor ki:

    arkadaşlar bnm 1 gb ram ve 256 mb ekran kartım var acaba kaldırırmı

  164. baki ataş diyor ki:

    ağabey indirdim kurdum ama nerden açacağım oyunu?

  165. FEYYAZ MURADLI diyor ki:

    SELAMU ELEYKIM BEN YUKLUYE BILMIREM BANA YARDIM EDERDINIZ RICA
    EDIREM

  166. sıradan bir kişi diyor ki:

    Direksiyonlada sürülüyomu

  167. adnan diyor ki:

    Admin bu oyunu indirdim açtı. Ama artık key istiyor rica etsem yardım edermisiniz

  168. canoo diyor ki:

    Ya benim direksiyon tam tur dönmüyor sadece sağa ve sola dönüyor 180º 360º olmuyor oyunu yuklersem direksiyonun döndüğü kadar mı döner araba acil yardım edinn arkadaşlar

  169. canoo diyor ki:

    Bide laptopa direksiyon konsolu bağlanır mi ?

  170. murat diyor ki:

    cok iyi

  171. Capssizkarl diyor ki:

    oyun hala iniyor. insallah güzeldir ok kib by

  172. ERDEM diyor ki:

    çok güzelllllllllllll

  173. ERDEM diyor ki:

    çok güzel

  174. rasim emre kertik diyor ki:

    654812-4760-9F80 product code bu ne olur key sifresini sole oynamayı cok istiyorum

  175. ferhat diyor ki:

    arkadaşlar hepinizden rica ediyorum oyunu yüklüyorsunuz ama ben yüklüyemiyorum lütfen yardım edin ?

  176. mustafa diyor ki:

    oyunu indremedim çok güzel oyun LÜTFEN yardımcı olun

  177. Ali diyor ki:

    oyunu kurdum birlikte aç dedi neyle açacam admin yardım

  178. denizcan demişki diyor ki:

    çok güzel bir oyun

  179. Bahadır diyor ki:

    ya oyunu ben indirdim nerden açıcaz?

  180. utku diyor ki:

    oyun ücretli mi?

    Admin : Hayır sitede ücretli oyun yok!

  181. Emircan diyor ki:

    Oyunu indiriyorum Olursa admin Tesekürler :D

Oyuna Yorum Yap

CAPTCHA (Şahıs Denetim Kodu) Resmi
*

Yorum onaylama sistemi etkin; yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.